Wednesday, November 25, 2015

Tandoori dan Cakera Padat






Tanpa segan silu aku share roti nan tak jadi ni.
Bahahahaha
Ade aku kisah?
Buat pedoman diri sendiri next time pasti berjaya.



Sejak join group Masak Apa Hari Ini (MAHN) kat fesbuk tu selera nak memasak tu mencanak2.
Mula masak macam ghairah gitu
Dah siap....
Laaaaaaa macam cakera padat. KERAS!
But not all of it lah yang keras. Ade 2-3 dapat diselamatkan.
Contohnya yang kat bawah ni.
 


Ayam tandoori ni suppose merah kuning sikit kan. Tapi aku alter lah sikit ikut apa yang ada dalam gobok dapur tu. Janji rasa tandoori bukan rasa ayam kari
-____-


Nan cheese dengan tandoori ni memang faveret aku.
Tiap minggu laki aku balik memang ni lah penawar stress yang dia bagi.
Sebab dia kat sana hari2 makan asam pedas...da bosan.
Jadi balik KL bantai ajak aku pegi mapley. 
Memang tak tolak lah kan
Ujan ke ape aku sanggup pegi semata2 nak makan tandoori.

Biasa arr.....KUNAP.
Lagipun adik suka pegi kedai mamak.
Dia friendly so ramai mamak suka layan dia.
Hahaha 
Libatkan anak. 


Ok..next time aku akan make sure roti nan ni jadi.
Gambatte!



Presentation tu penting.
Gambar kena excellent.
Hahaha





Affe Hussin
Affe Hussin

Affe Effie Afie. Mom of two special adorable kids. This is my personal journey on raising my kids. Follow me if u like my writing. TQ

No comments:

Post a Comment