Thursday, August 06, 2015

Happy 6th Anniversary Hunn!



6 Tahun.




Cepat masa berlalu.
6 tahun anak da dua.
Lagi tak percaya.
Dulu mula kawin lambat dapat anak.
Sekali Allah bagi 2 orang dalam masa terdekat. 
Alhamdullilah






Kami tak ada gambar bedua yang latest.
Alaaa sedih ni hehehe
Skang nak amik gambar dengan anak je.
Tapi hati mak ni mengada nak jugak ada sekeping gambar posing cinta2 gitu.
Nanti...akan mak usahakan
:-p


Banyak dugaan yang kita hadapi sama2.
Cuma kadang2 je aku rasa stress sorang2 bila husband not around....kids unwell. 
Tapi kawin ni kan kena give and take.
Kena banyak tolerate each other.
Yang penting sabar....


Pada aku 6 years bukan mudah.
Sikit2 ade je lagi perangai hape-hape jelaa yang timbul kan.
Amik yang positive and dont take it seriously if boleh settle baik2.
Tipu lah kata tak ada gaduh kan.


Cuma saat macam ni aku tak kuasa nak gaduh.
Banyak benda lain aku kena fikirkan.
 Anak2 aku utamakan.
Gaduh nanti nanti dulu.
Simpan kendian...peram sikit
Pastu konfem tak hengat da. 
Haha



Sepanjang kawin dengan soulmate ni....
Aku dan dia...KONTRA
Sangat kontra. Laki aku ni suka buat jokes.
Aku memang layan je.
Dia ni tak romentik.
Langsung tak romentik....
Aku terima dia seadanya sebab kalau romentik sangat nanti aku yang dedor.


Ini jam tak boleh main2.
Pempuan kan suka laki2 stok romentik bagai.
Tapi tak bermakna aku rilek je kan.
Awas kau bang....
Aku perhatikan kau je ni.
Mbahahaha....


Biasa laa pempuan ni kan kadang nak manja2.
Dulu awal kawin genap setaun oklaa upload status kat fesbuk.
Bagitau da setaun kawin. 
Wish sana sini.
Komen gedik2 satu dua....
Balik uma jumpa geli2 sikit....ON.
Hahahaha


Masuk tahun ke-6....
Aku tengah basuh pinggan....jam 12.30 tengah malam
Tetiba laki aku lalu...
READ : LALU je ye...
Macam angin bayu membawa diri ku gitu....


"YANG....HAPPY ANNIVERSARY!!"



Pastu diselangi dengan ketawa. Apekah????
Haha adoilaaa laki aku ni.
Sukati kau lah bang.
Janji bahagia



Sempena anniversary dia belanja makan nasi arab Hadramawt kat Ampang.
Aku tak suka.
Saba' jugak sedap.
Tak pelah nasib baik environment dia best.
So feeling laaa nak sambut ulangtahun.
Meriah sebab sudu garfu asik jatuh ke lantai.
Tisu2 bertaburan...
Adik saja nak bagi hiburan....
Haha


Makan jelaa yang kau tau...
Kata DIET!


Happy 6th Anniversary Hunn!
I love u to the moon and back!


Mana hadiah aku bang??????
-___-



Affe Hussin
Affe Hussin

Affe Effie Afie. Mom of two special adorable kids. This is my personal journey on raising my kids. Follow me if u like my writing. TQ

No comments:

Post a Comment