Wednesday, April 29, 2015

5 Months Lebih Lebih Sikit



Adik



Progress terkini adik da boleh mengiring and meniarap. Mengiring tu tak ada masalah. Meniarap dia cepat penat. Salu kalau da tertiarap tu kejap je da menangis.

So kena monitor sebab adik tak selesa dada terhempap githew. Aku pun risau gak...harap2 tangan dia kuat dia terus merangkak lah. Boleh tak? Hehehe

Kadang jiran2 kat uma BS tu tanya. "Eh tak meniarap lagi?" Aku jawab ringkas je pastu terus blah dari tempat kejadian. Malas nak mingle. Haha

Adik skang kalau minum cepat berpeluh. Dulu baby kurang and tak ketara. Skang ni minum nya sikit je tapi boleh sampai basah baju aku. Tak apalah adik...janji adik masih boleh minum susu. Tak lama lagi adik nak makan da pun. ^_^

Dan.......
Sejak usia meningkat ni....mulut adik tak henti2 bercakap. 
Cakap da ler bebuih2.
Biasalah tu...suka mengadu domba.
Macam mak dia. Hehe



Hobi baru.
Sangat obses dengan kain. 
Suka kirai kain sampai leka.
Ada harapan ni boleh tolong apak punggah baju.




Affe Hussin
Affe Hussin

Affe Effie Afie. Mom of two special adorable kids. This is my personal journey on raising my kids. Follow me if u like my writing. TQ

No comments:

Post a Comment