Thursday, February 05, 2015

Tido Pun Nak Cantik







Kan mak prektiskan kaki dia pakai kasut. Gasak kan lah minggu ni memang cite pasal terapi zara je. Terapi menangis nama dia.


Aku pakai suh dia jalan ronda dalam uma. Yelaa kalau ronda kat luar melalak je keje nya. Tak sampai setengah jam mak dengar sunyi je. Sikit pun tak bebunyi.


Dibantai nya tido kesahnya. Aduhhh sabar....sabar...sabar. Toleh sebelah dengan apak sekali jemaah! Apak zara ni garang memang garang tapi kalau da malas mengantuk tiba2 datang memang bersekutu lah dia anak beranak terbongkang tinggalkan mak dengan adik.


Hurmmm....Geram lagi



Affe Hussin
Affe Hussin

Affe Effie Afie. Mom of two special adorable kids. This is my personal journey on raising my kids. Follow me if u like my writing. TQ

No comments:

Post a Comment