Wednesday, February 25, 2015

Dobi




Baru pertama kali nak try auto dobi ni. Perghhh bole tahan jakun mak jemah ooooiiii. Maklumlah mak kan village people je. Ahahaha



Saja sebab da dua hari ujan lebat baju tak kering plus baru balik dari cuti panjang kan. Malasnya toksah cakap lah. Nak menunjukkan betapa orang kampung nya aku da baca instruction pun bole salah pilih mesin. 







Macam laa nak basuh toto cadar bantal bagai. Ruang banyak lagi. Adik2 melantun2 kena tibai dalam mesin. Haha Kira2 balik baju anak beranak tak sampai pun 14kg. Kerugian di situ. Vangang sekejap....



Mesin ni pakai token. Memang memudahkan keje laundry. Kalau anta sini pun ok je. Pada aku harga dia rasional. Cuma mula2 aku ingat ade 3 jenis wash. Cold..warm...hot. I tot hot wash tu baju terus kering. Hahaha slow arr...slow!


Rupanya kena added rm4 untuk dryer. Awesome giler laaa mesin ni. Baju2 terus kering garing nok. Mak suka sangatttttt 





Rugi rm5 sebab tak paham bahasa. Tak apa...next bole pegi bila desperate. 



Affe Hussin
Affe Hussin

Affe Effie Afie. Mom of two special adorable kids. This is my personal journey on raising my kids. Follow me if u like my writing. TQ

No comments:

Post a Comment