Saturday, January 03, 2015

Welcome 2015



Sekejap je da taun baru. Masa berjalan macam disedut2. Yang pasti taun lepas banyak meninggalkan memori pahit dari manis. Taun ni mak berazam tak nak cite yang sedih2. Kalau sedih pun buat2 lah macam tak ada apa berlaku. Boleh? Hehe 


Azam taun lepas yang da tercapai adalah seperti di bawah...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.






Ye kosong. Memang tak ada satu pun dicapai. Cuba lagi taun ni.


Paling susah nak capai ppfffttt!!


Kesimpulan pada azam taun lepas....




Work hard.

Sekian...


Affe Hussin
Affe Hussin

Affe Effie Afie. Mom of two special adorable kids. This is my personal journey on raising my kids. Follow me if u like my writing. TQ

4 comments:

  1. hehehe...terbaik azam tahun ni..semoga tercapai apa yang dihajati :D

    ReplyDelete
  2. Haha sama laaa sy juga doakan impian pia tercapai. Amin

    ReplyDelete
  3. eh,jgn gitu..keep sharing perkembangan anak-anak ye.tak kisahla sedih ke gembira ke..

    IbuNoey tagged Queen tau.. http://ibunoey.blogspot.com/2015/01/tabahkan-hatimu-duhai-ibu.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tqvm noey...xdelaa tu cuma planning saja xnk share. Kt mana lg nk meluah u x kat blog

      Delete