Thursday, January 15, 2015

Kari Kepala Ikan







Sedap...sedap...sedap....


Biasalaaa bila lagi nak memuji diri dan di mana lagi nak kembang2 bontot kalau tak dalam blog. Hahaha





Ni idea apak zara. Kata nya teringin sekaligus mencabar aku untuk buat sendiri. Aku bab2 try and error ni memang tak penah fail. Sebab kalau fail pun aku juga yang abiskan. Hehe


Berdasarkan tahap licin pinggan suami mak...rasa nya menepati citarasa dia. Aku pun macam tak sangka rasa dia macam makan kari ikan kedai mapley. Cewahhhhh padahal kari ikan je weh.


Resepi share kat blog lagi satu. Malas nak taip. Seriously kepala ni kecik and tak cukup. Laki aku siap cakap kuah balance bole makan dengan roti canai esok pagi. 





Tak sempat nak tunggu pagi besok....malam tu jugak setel. Paling terharu....aku tak dapat pun nak makan kepala ikan secara feeelllll....


Semua disebat apak zara. Tu pun bole cakap.... "makan licin sebab da lapar"...


Ish....



Affe Hussin
Affe Hussin

Affe Effie Afie. Mom of two special adorable kids. This is my personal journey on raising my kids. Follow me if u like my writing. TQ

No comments:

Post a Comment