Thursday, January 15, 2015

Bukit Cina Clans



Ritu family belah abah datang nak jenguk aryan. Aku tetiba malas nak masak. Hahaha nampak nau bias. Eh tak lah....mak aku bising dia tak bagi masak2. Terus dia sponsor 200 cucuk sate. Tadah perut jelah. 





Aku jarang cite pasal family belah abah. Masa kecik semua close. Da besar masing2 segan silu. Yang datang ni semua adik beradik abah. Ni separuh saja. Tengok size makcik pakcik aku....u know where the gens come from. Hahaha








Mereka ni asal dari Bukit Cina melaka. Tima kasih jauh2 sudi datang uma saya. Bila semuanya badan gadang2 terasa kecik selim plak aku nengok apak zara. Bangga dia kalau baca ni. Ppfffttt!!!!





Zara ni macam biasa laaa....ade orang dia tak biasa tengok terus bertenggek kat atok or ayah dia sampai lah tamu balik. Peel nya anak dara aku tu sampai dia boring malu nak mingle punya pasal.....sanggup dia tido kat tengah2 alam ruang tamu. 


Speechless.


Affe Hussin
Affe Hussin

Affe Effie Afie. Mom of two special adorable kids. This is my personal journey on raising my kids. Follow me if u like my writing. TQ

No comments:

Post a Comment