Friday, January 30, 2015

Bukan Mengeluh Lah






Harap mak nya tabah nak memikul anak2 pegi appointment. Mula dengan kakak nya. Apak mesti tak dapat nak teman. Selama ni pun aku yang buat sendiri. Cuma kali ni anak da dua rasa terkapai2 ku sendirian. 


Tak pelah hadapi dengan tenang. Orang lain lagi banyak dari yang ni agaknya. Think positive...take the challenge. 


Aku rasa macam perlukan organizer lah. Cececece da memang hobi suka berangan. Poyo2 nak organizer...last2 kumpul jelaa organizer samai penuh gobok.


Harap izara da bole wean off dengan flixotide puff tu. Sebab kadang2 sampai lupa nak bagi. Mmmm....Peluh ketty kalau nak bayang appointment dengan HKL.


Chaiyok!!!!


Affe Hussin
Affe Hussin

Affe Effie Afie. Mom of two special adorable kids. This is my personal journey on raising my kids. Follow me if u like my writing. TQ

No comments:

Post a Comment