Sunday, December 21, 2014

Rindu Rumah




Setelah sekian lama tak balik uma. Ooooiiii cicak kemain berpesta kat uma aku. Buka je pintu bertempiaran semua nyorok. Kojaq kau cicak. Gggrrrrr... 


Masak ler weh mak nak mengemas abis pantang nanti. Aku memang plan nak bermalam kat uma sendiri sebab da lama sangat tinggal. Tak elok kan. Lagipun apak ulang alik dok sama2 tak nak renggang dengan anak2.


Neves jugak nak bawak aryan ni. Takut dia tak biasa. Zara macam biasa laaa suka bebenau dia. Berlari2 keliling uma. Pastu tercari2 bff dia...ATOK. Huwawawa.....





Haa ni penangan pestaime tido uma sendiri malam tadi. Pukul 2.30 pagi tak tido2. Kejap2 nangis...kejap2 terjegil2 biji mata. Aku pun suspen ler...pasangkan ayat ruqyah bagai. Nak beborak rupanya...sampai mak abis dialog. Tak jugak tido...siap tersedu2 2-3 round.


Mata mak takde lah panda eyes...sebab kitorang jemaah bedua bantai tido lepas subuh. Apak tak boleh lah nak komplen yer breakfast takde or lambat or BRUNCH terus. Kalau nak semua tersedia sila lah bergilir popok anakanda mu yang sorang ni.


Oooohhhh bahagia betul cuti bersalin ni. Hahaha kena manfaat sungguh2 sebelum naik opis.



Affe Hussin
Affe Hussin

Affe Effie Afie. Mom of two special adorable kids. This is my personal journey on raising my kids. Follow me if u like my writing. TQ

No comments:

Post a Comment