Monday, December 29, 2014

Merdeka Yaaaayyyy!!!



Yeahhhh ohsem....tak sabo nak melantak. Macam malas nak diet. Tulaaa kan...senang je semangat dicemari. Tetiba plak adik aku dapat daging rusa. Dah laa tak penah makan. Excited!






Daging rusa masak black pepper. Aku gugel semua sajes masak black pepper paling sesuai. Daging rusa lain sikit sebab urat daging nya halus2 tak macam lembu. Liat pun still bole hancur.



Mak aku bising masak2 ni. Dia suh fokus jaga adik je. Tak payah susah masak bagai. Mmmmmm maybe mak lupa...ni laa terapi paling baik untuk aku. Tak kan aku nak duduk menung bersedih. Aku ade anak ade laki yang perlu dibela *(dibelai) jugak. Tak kan nak makan luar saja. Bukan nye aku pegi soping ke karoke ke nak lepaskan tension. Kannnnn.....


Ni masak untuk tekak kat uma sendiri. Kalau balik uma mak mertua...makan macam bela saka. Pleaseeeeeee diet!!!!!!!



Affe Hussin
Affe Hussin

Affe Effie Afie. Mom of two special adorable kids. This is my personal journey on raising my kids. Follow me if u like my writing. TQ

No comments:

Post a Comment