Saturday, December 20, 2014

Gondol



Hari ni adik da digondolkan. Macam mano laa rupa kau dik nanti. Ayah beriya nak cukur rambut adik. 1st time kata nya....tu pasal excited. Da macam dapat anak pertama kekdahnya. 


Sebelum dibotakkan






Ingatkan senang nak cukur rambut ni. Sampai 3x tukar shaver sebab takde blade. Bole tahan lebat rambut adik ni. Nampak je nipis..






Proses botak chin ni amik masa sampai 2 jam lebih. Including baby merengek2 nak tetek pastu kepala asik nak toleh kiri kanan. Hasil nya tak dapat lah licin pun tapi kemas. Sungguh2 apak toreh dik. Bole laa ganti aya kat kedai gunting tu. Hehehe




Tara.....nampak laa besar sikit adik. Terus lain muka adik. Atok cakap muka macam arwah nek kat bukit cina. Well...da nama pun gen2 baba nyonya. Tapi bila tengok betul2 memang iras. Nanti besar lagi lain wajahnya




Affe Hussin
Affe Hussin

Affe Effie Afie. Mom of two special adorable kids. This is my personal journey on raising my kids. Follow me if u like my writing. TQ

No comments:

Post a Comment