Thursday, June 05, 2014

Wedding





Last week pakcik zara kawin kat seremban...straight sabtu ahad.


Bulan nie memang ramai cousin aku kawin. alhamdullilah korang da besar. hahaha tengok korang rasa macam masih skolah menengah je. :-p





Kebetulan masa baru sampai mendung nak hujan. aiseh....mak da suspen. mana nak lari ni dah laa payung tak ada. memandai jadi pengiring paling depan plak tu. isk....


boleh tahan ramai tetamu yang datang. risau jugak takut zara rimas and buat hal. alhamdullilah dia ok. cuma kena rajin layan and dukung dia. tu je obatnya.




New addition family kakak doncet. dia dapat adik da. baby boy...adam zhariff nama dia. 




Ni laa pengantin nya. cousin aku si laki tu haa. congrats laa untuk uolls Adibadri and wife. mak so jeles tengok baju kawin uoollss meletes semua. ini jam trend da lain. rasa evergreen da ni. bang....jom kawin balik cari butik kita fitting! baju kawin dorang cantik belaka. da pengantin pun cantik comel..bagi pakai kurung kain batik pun tetap cantik.



Esok nya ahad terus majlis belah lelaki. simple je pelamin dia but nice. nak bergambar boleh selit ramai2 sederet dengan pengantin. bagus idea ni...menggunakan secara minimal. alaaa janji kau bersanding. haha



   I'm next yer........bila tu pot? lama da aku tunggu saat manis kau ni. hahaha 



 




tagline dia ok cuma ada tu macam tak sesuai sangat. peduli lah kan janji aku dapat camwhore kat photo booth orang. baru laa fefeeling muda single mingle. nasib baik apak zara amik tagline tu. kau jan gatal yer bang nak feeling pegang tagline aku. tak boleh bangun kau nanti. eh....macam derhaka plak ayat. bahahaha


 Zara ni....still kena umpan kalau nak amik gambar. jeling ke atas plak tu. adoiiiiii


pengantin nya sampai lambat. sian kat zara berpeluh2. tak pe..aku memang da set nak datang amik gambar makan and balik. mahap ler tak der nya aku nak tunggu sampai tutup kanopi. walau kata nya ni majlis sedara mara :-p



cantikkan baju pengantin pempuan. trend skang ni tak boleh nak sama 5 taun lepas. fashion kejap je berubah2. cewaaahhh berangan cakap pasal fesyen ko. mak is soooo jeles ok. tak pe...tak pe kain ela aku banyak lagi belum potong. ada harapan nak bikin pesen ni. tapi.....tapi.....tapi.....selagi tak selim tak nak potong kain tu. hahahahaha


Dalam seronok2 tu.....balik uma da tengah malam baru aku perasan. Gelang kaki hilang. tercicir ntah ke mana :-(


Dah lah bangle zara pun hilang....... sobs..sobs...sobs. Tulaa...orang tua selalu pesan...jan seronok sangat. Uwaaaaaaaa



Affe Hussin
Affe Hussin

Affe Effie Afie. Mom of two special adorable kids. This is my personal journey on raising my kids. Follow me if u like my writing. TQ

No comments:

Post a Comment