Friday, December 13, 2013

Wake Up. Dont walk....Run!


Blog da bersarang...

Rasa clueless tak tau nak cakap apa kat sini. Lama rasa nya aku bertapa.... Mencari kekuatan dan kesabaran....

Allah memilih aku sekali lagi untuk diuji. besar dugaan-Nya.....


Aku sedar....aku kena bangun. mulakan semangat yang baru demi Izara.


Tak perlu lagi pandang belakang mengenang benda yang memang tak akan kita dapat. 


Aku nak lupakan semua nya yang pahit. Tuhan saja yang tau apa aku rasa skang ni. hanya pada Dia aku mengadu segala-galanya.


Pandang kedepan dan kejar apa yang aku nak. Fokes....


Untuk diri sendiri dan izara.


Insyallah....


Ayuh....kembali!!!!! :-)

Affe Hussin
Affe Hussin

Affe Effie Afie. Mom of two special adorable kids. This is my personal journey on raising my kids. Follow me if u like my writing. TQ

1 comment:

  1. al-hamdulillah..semoga sentiasa tabah selalu,mama Izara..jgn lupa update lagi pasal perkembangan Izara..;)

    ReplyDelete