Wednesday, October 16, 2013

Sabar Nak...





Haaa tu dia gaya budak 61cm nak berdiri. kalau berjalan ni tak tau macam mana rupa dia. hehehe




merangkak pun belum ni tiba2 nak berdiri. kalau boleh nak juga tengok dia step one by one kan. ni macam ada gaya advance je.









Ewah....sajak nya anak mak ni berdiri. kira da terer ke apa ni? belajar satu2 dulu sayang. merangkak...duduk semua tu.


Ni jelaa modal dia skang. asal boring je nangis. pastu tak ada benda lain selain mintak kita diri kan dia. baby salu mintak dukung. tapi dia ni lain.....mintak nak berdiri. 


Bayangkan pukul 2-3 pagi dok melayan dia berdiri sampai ketar2 lutut tu pun gigih lagi ajak main. aduhai anak aku ni laa. cubit pipi tu kang....



Affe Hussin
Affe Hussin

Affe Effie Afie. Mom of two special adorable kids. This is my personal journey on raising my kids. Follow me if u like my writing. TQ

No comments:

Post a Comment