Thursday, June 06, 2013

Gaya Mutu Keunggulan





Anak dara zaman skang








Ntah ikut sepa lah tido macam ni.


tido skang da lasak. tau jer da melorot. haishhhh seriau takut mak apak nya tido lena sangat sekali pusing terlenyek tangan or kaki dia yang halus tu. dia tau tak mak apak dia ni saiz XXL? awak tu XXXXXXXXXS


tapi kiut giler. tulaaa kan mak apak nya. lumrah laaa....kita rasa kiut sampai sanggup nak amik gambar dulu baru betul kan posisi anak. like semalam....anak tertonggeng sebab meniarap. apak nya gelak dulu pastu snap gambar. baru tolong angkat anak nya.


good parenting. huhuhuhu


:-p



Affe Hussin
Affe Hussin

Affe Effie Afie. Mom of two special adorable kids. This is my personal journey on raising my kids. Follow me if u like my writing. TQ

8 comments:

  1. Lasak jugak izara erk heheh

    ReplyDelete
  2. Tu kaki mak ke kaki apaknya? Hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dua2 pun boleh mama. Soulmates kata nya. Rupa sama...saiz pn sama :-)

      Delete
  3. tu mesti tido stail mak tu. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehehehe...gaya tu xpasti tp lasak nya mmg ikut mak.

      Delete
  4. hahhaha..kaki mak pon masuk skali..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nampak kan betapa good parent nya di situ. Kuikuikui

      Delete