Tuesday, March 05, 2013

Wedding Lagi





Last saturday pegi wedding kawan. Geng masuk gomen beramai2.


Nama dia ipin. tapi weolls panggil KAPLA. sebab dalam fesbuk dia nama KAPLA. nama pun agak sesuai dengan orangnya. hehehe


Few days ni cuaca memang panas terik...bahang dan gersang. jadi paham2 laa kalau sampai kat wedding yang open konsep macam ni. berlendir ketiak. muhahaha oh ya....ni adalah pestaime aku pegi wedding tak pakai baju kurung. selamber.....


kalau mak aku tau...matiklaaa kena tarbiah sebulan genap. serious....memang akan kena ceramah al-hidayah. mak aku bebulus kalau tengok orang pegi majlis kawin tak pakai baju kurung. hahahaha anggap jelaa mak aku oldskool. disebabkan laki aku bagi green light so aku ON je pakai blaus and skirt. at least aku berkain. ada orang lagi best. pakai suar je. terpulang pada masing2.



Di meja pendaftaran tetamu. ada guest book. buat laa ucapan geli2 sikit.



salu bila ada wedding kawan2 opis ni laa time weollss bole gathering dengan kawan lama yang da pindah or kena transfer. dulu aku kawin awal sebelum masuk gomen. so kawan2 yang datang mostly kawan kolej.


skang bila masing2 da keje dan kawin....rasa macam gathering ni lagi seronok walau tak ramai yang dapat jumpa. majlis si kapla ni dia buat ala garden theme. lokasi di Taman Botani Putrajaya. cuaca yang SANGAT baik memang memaksa aku lakibini makan dengan sekali sedut. panas giler ok! kesian pulak yang bawak baby. tapi aku tengok baby dorang steady je. oklaaa tu kot kan? yang tua ni je tak tahan...hehe





 
Lepas makan tu aku rasa nak muntah sebab makan terlalu laju. aku mana reti. aku makan lembab der...kira butir nasi. best tengok suasana majlis sebab dia buat garden theme. so kalau amik gambar tu memang cantik. untunglaaa kau kapla dapat buat open wedding macam ni. bebas....pas majlis boleh terus posing kat rumput. baring2...golek2 tengah panas tu. sure gambar kau mantaps nak!







sebab ni majlis kawan so kelakuan agak sopan. gambar kat depan pelamin je. kalau sedara mara punya memang da naik duduk. tapi terpaksa heret kawan time ni. aku kan segan gambar solo. laki aku tak koser nak bergambar sebab ketty dia da basah. wakakaka dia dok belakang kipas turbo bolot angin sorang2. cisss....












ikutkan tak puas nak borak dengan member2 ni. ekceli nak borak lama2 tak sedap jugak sebab tempat limited. so bagi laa orang lain nak makan kan. lagipun konon nya aku nak kejarkan baby expo kat KLCC tu. maklumlaa orang pestaime nak pegi baby fair ni kan. keterujaan dia macam kau sorang je ada anak. jakun....



tengah musim panas macam ni aku harap boleh jumpa kedai jual air kelapa ais. terus terbatal pantang. eh




Affe Hussin
Affe Hussin

Affe Effie Afie. Mom of two special adorable kids. This is my personal journey on raising my kids. Follow me if u like my writing. TQ

2 comments:

  1. jelessss.. sob sob.. sedihnye tak dapat join. :(

    ReplyDelete
  2. hehehe jan camtu kak mell. kita tunggu kak ein punya turn ok?

    ReplyDelete