Friday, March 01, 2013

Teka Saiz




Saiz kaki Izara....


Dalam incubator nampak tembam and besar. So....aku da survey nak cari socks yang comel2 untuk dia. but hubs tak kasi selagi dia blum dapat hint nak discharge. hurm......aku da tak sabar tau tak. aku da ternampak sarung kaki yang memang saiz2 dia ni. banyak kat sogo tu. mau tak geram. hubs suh prepare barang2 like stroller..baby cot dulu and paling penting bantal/tilam baby.



yeah i know.....but this kind of cecomelsss stuff mana bole tahan kalau da lalu2 kat area baby tu. mesti nak punya! hati ni memberontak nak start beli baju2 semua. lagipun baju2 spender2 baby semua kan penting jugak. maybe hubs tak nak terlalu excited. yeke? mak tengok kau jugak paling over bang. tak kira....nak pegi jugak weekend ni. geram.......



 ok....teka saiz bape panjang tapak kaki Izara

 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .
 .





Its 6 cm long. comel betul anak mak ni :-)



Affe Hussin
Affe Hussin

Affe Effie Afie. Mom of two special adorable kids. This is my personal journey on raising my kids. Follow me if u like my writing. TQ

7 comments:

  1. Shopping la. Klcc arini nn esok

    ReplyDelete
  2. Comel kan mak? Geram tau....

    ReplyDelete
  3. Mama....insyaallah nak redah rini

    ReplyDelete
  4. Comelnyeeee kaki dia. Rase nak pegang jugak.. heheheeee.. :)

    ReplyDelete
  5. auntie mel...doakan saya cepat discharge. bole laa auntie tgk betapa kiutnya saya :-)

    ReplyDelete