Friday, April 06, 2012

Kelab Darul Ehsan





Tadi....opismate aku buat makan2 sempena farewell one of our lovely team and partner....kak nyomel. sedih nye bila sorang2 kawan aku pindah ke tempat lain. yelaaa orang kata bole dapat angin baru. aku pun ikut ati nak pindah...tapi belum ade rezeki and reason pun blum cukup kuat. lagipun aku sayang unit aku skang even banyak benda yang membencikan lebih dari yang baik.



orang yang di celebrate ni one of the close frenz kat opis. since kami satu batch join gomen. satu opis. jiran satu building. oh.....how can i forget your kindness all this while Bush! sobs...sobs...emosi nya aku! lepas ni aku xtau nak share food and recipes lagi. hurm....terima laa kenyataan. people come and go....bertemu pasti ade berpisah. 



 kak yati with baby Izz Rayyan. bukan akak ni yang dirai




but...i believe yang we'ollss still can meet u lagi since kita kan masih dalam gomen kan...kan...kan. i harap u tak lupakan i yg songeh tapi comel ni. i will miss u bush and ur DIY blog! ur inspired me! eh over da plak....



so..we plan to celebrate kat Kelab Darul Ehsan which located kat Ampang Jaya. aku tak penah datang sini or sampai area ampang jaya pun tak. jadi setengah jam lewat pasti dimaafkan ketua rombongan. macam biasa...tujuan ke sini adalah utk makan. peserta2 biggest loser ramai dalam gambar ni termasuk yg tengah taip. tapi...masing2 buat lupa dan tak tau makna diet. 







 kalau dari mula gambar dia...maka sampai akhir lah penuh frame. xpe....mak suka gaya 'camera love me' cmni :-p









 cedok kak....cedok. usah bimbang tentang kalori dan lemak. apalah sangat makan sekali skala ni





akak ni bkn peserta biggest loser. tak leh buli arrrr








the food is so-so saja. kalau tgk semua dessert dia..mcm gempak. tapi semua tu sponge cake based. mula2 igt cheesecake ke apa...skali da. nyah tetipu kekdahnya. for lunch KDE ni caj $40 per pax which aku rasa quite ok with makanan yang disediakan. untuk lauk tgahari...KDE serves ayam goreng berempah. udang sambal. ada rojak. curry kambeng pun ada. tapi....mak xlayan. sebab salad dressing dia lebih menarik. mcm2 lagi laa yang standard utk lunch.



 nampak yang tudung itam tu? camera love her eh? orang lain da tak nyempat nak posing. semua tga menyodok. bagus laa dia ni...energy dia banyak. :-p






jantina L dalam opis aku. memang 4 org ni je. sian....pupus da ekk korang ni semua. dorang ni semua ngam ching ngan aku. mcm mana aku tak sayang unit ni.....walaupun korang kadang2 50x ganda buat aku rasa annoying..muhahahaha




 daddy of the year. baru jadi bapak 




 redha laa nak yer...kecik2 da kena raba peha tu. pasrah mak!






ni laa dia akak yang dirai. kak nyomel


bukan yang pakai tudung itam tu yeh. dia tu memang......


memang suka bgambar. mak layankan je nak. da kalau orang tu jenis happy go lucky...xkan laa aku nak bantai wat dunno je. gila ke? baru laaa ceria hidup..tak githew ling?


maaflaa kak nyomel...orang yang dirai gambar nye seketul je. hahahahaha 





insyaallah kita akan jumpa lagi Bush. and i'm planning a sweet and simple photogedik with her and my close frenz. nanti kita plan baekkkk punya and landing puas2 di putrajaya. props semua aku da carik. perghhh semangat tak? harap2 dia free laa nak spent time ngan we'ollssss.




p/s: sepa nak join? angkat ketty!!







Affe Hussin
Affe Hussin

Affe Effie Afie. Mom of two special adorable kids. This is my personal journey on raising my kids. Follow me if u like my writing. TQ

1 comment:

  1. Uih.... Makan, jangan. X makan! Sayang kan lemak le kot.... Tudung kuning tu ke yg camera loves me? Heheh... Thanks :)

    ReplyDelete