Wednesday, February 15, 2012

U'll be missed.....








my baby philips. dia ni laaa peneman aku kala boring dan tensi. tp hari ni dia da rosak....sebelah je dengar. aku nak nangis. tak tipu...nak nangis ni. aku rasa mcm tak lengkap je kalau xde dia. 


aku tak biasa org lain dengar lagu apa yg aku pasang. lagipun lagu2 aku semua nya merepek2 dan kbanyakkan dari nya teda sepa penah dengar. padahal lahir sama taun...kumpulan tulang anjing hitam pun tak tau. atau mungkin dorang lebih gemar dengar aku nyanyikan lagu tu secara live. *muntah



aku try bukak lagu pakai speaker default. janggal...kekok....xkira kena juga cari pengganti!



Affe Hussin
Affe Hussin

Affe Effie Afie. Mom of two special adorable kids. This is my personal journey on raising my kids. Follow me if u like my writing. TQ

No comments:

Post a Comment