Friday, February 17, 2012

Last Minute.....why?










waktu-waktu mcm ni patut nye aku da selamat tebongkang atas katil...peluk2 laki aku. tapi semua itu hanya laaa khalayan saja sbb aku tga siapkan kek kawin orang. cmne laaa kau punya hantaran kau bole lupa kan. sian mak kau kelam kabut cari bakers yg bole amik oder kau...sok nk nikah malam tadi kau oder. kau sedara mara ngan aku eh?







tapi sebab aku ni jenis susa nak tolak kalau org mtk tolong and kebetulan stok2 aku masih kencang..maka aku decide nak tolong. cuma kali ni resepi ni berbeza sikit dan berat nya.....sangat berat. sekian...


before this 2kgs...yg ni aku rasa mcm 3kgs. maybe sebab ade chocolate layer yg tebal kat tga2 tu. masa pot bawak kuar dari fridge...aku yg meleleh je tgk kek ni sbb nampak sedap. tp memang sedap...bukan nak puji adik sendiri. seriously sedap. hehehe memandangkan akak ni oder last minit..jadi bunga2 yg ada pun last minit je. aku da cuba produce yg tbaik bukan asbo. dan bukan konsep asal ada....sian weh org tu nak buat masuk dlm gambau kan. walaupun aku tak bape nk puasati ngn hasil ni...aku harap akak ni bole terima seikhlasnya. jan esok2 dia pegi opis dia kutuk kek aku da le. hahahaha eh takpe kutukan tu bagus..bole mbina apa?


thanks yer kak kerna mempercayai kebolehan saya



:-)




Affe Hussin
Affe Hussin

Affe Effie Afie. Mom of two special adorable kids. This is my personal journey on raising my kids. Follow me if u like my writing. TQ

2 comments:

  1. last minit pun cantek jugak ye..
    sedap tu mmg confirm laaa..
    xleh nak disangkal lagi..

    *nyum nyum nyum.. ;)

    ReplyDelete
  2. mel....geram sbb rasa tak puasati xdpt buat design yg lebih suwetttt. haha

    ReplyDelete