Tuesday, December 06, 2011

this song...urrrgghhhhh




sejak2 tgk cite cinta ponti jambu...abis semua gobok mp3 aku gugel nak cari lagu yang melodi dia mcm OST twilight ni. lagi2 masa part dia kawin tu. alahaiiiiiiiiiii.....memandangkan bos2 besar mak teda rini...maka nya aku istiharkan ini hari ber feeling2an sambil berangan abang edward depan mata. abang tu.....mari layan lagu ni sure punya feeling!



video


oh syahdu nye dengar lagu2 cmni. bole dijadikan terapi kalau rasa stress kan? its a beautiful song...relax and rasa mcm di awang2an ngn laki aku. kalau dia tau laaa rasa di awangan tu cmne. aku rasa mungkin aku akan tjebak tgk cite Ombak Rindu maybe this week. mana laa tau kalau laki aku tetiba ajak kan....mak xtolak nak!!! tp make sure sebelum kau ajak aku tolonglaaa proper booking and...and...and....kapel seat tu wajib! kalau xdapat pegi tgk sorang2x...


p/s: amacam...ada rasa mcm tga dancing sambil pakai baju kawin Bella x? herherher

bai



Affe Hussin
Affe Hussin

Affe Effie Afie. Mom of two special adorable kids. This is my personal journey on raising my kids. Follow me if u like my writing. TQ

No comments:

Post a Comment