Wednesday, December 14, 2011

kan dah cakap




 


nampak tak apa tu?

ye...bubur. tak nmpk mcm bubur org sakit kan. siap telo puyuh. ini kes memerut dari semalam. cirbir kau......laki bini kena. tapi yg teruk laki aku. sbb dia paling melantak kaw2 punye. tulaaa aku da ckp xyah makan..kau nak jugak. kan ngn aku skali terjebak sakit perut. laki aku da risau....sebab dia bukan saje sakit perut malah kembung perut. so...member ni da cuak sbb dia berak tak henti2. 


laki aku tanya simptom2 appendiks sbb dia risau. ade ke tanya aku...mmg silap laa. aku suh dia baring...then aku tekan perut dia...'bayangkan sayang doc ok'. aku tekan dalam2 perut buncit dia tu. feeling doc laa kata.....sekali.....'adoi..adoi....nak terkuar taik. geli lah!' sah bukan appendiks. ni nama nya telebih dan salah makan bang....


laki aku ni suh pegi jpa doc liat....malam2 asik ketuk2 perut kembung dia tu. balik2 asik ckp takut kena appendiks. klu kau nk tau tanda2 kau mungkin appendiks..bila kau berak tak bole kontrol. asal bdiri je taik nak jatuh. ala2 bontot kau bocor githew. pastu perut rasa krem...nak tegak xbole..mbongkok je. perut tu sakit belah kanan. pastu kau xbole kentut secara normal. means...kalau kentut pasti kua besama2 cecair. ni aku tgk...kau kentut kemain lagi muhibbah!


nak sedapkan ati dia....aku sapu kan krim ni. tapi kalau xsebut pn mmg dia rela sapu krim ni. dia ckp nnt kempis skit perut dia..tuiiiiii









nama je extra hot.....aku rasa mcm tak cukup hot je. laki aku ni kalau bab2 suh urut yg melibatkan krim or minyak mmg dia xnak. ntah paper....kau memang. tau nak tadah perut je..aku ni kerah nak urut perut kau yg bunting tu. adoiiii habis krim aku bkn kau nk tambah stok balik! kalau bole xnak kena langsung kat tangan dia. bajet putera lilin. bila time aku......sila sapu sendiri. kesat airmata kenangkan nasib. tapi tak kisahlaaa besar mana pun perut kau tu...aku tetap setia disisi mengurut mu. macam mana lenguh pun...aku disisi mu. kerana kau cinta ku. ceh!






Affe Hussin
Affe Hussin

Affe Effie Afie. Mom of two special adorable kids. This is my personal journey on raising my kids. Follow me if u like my writing. TQ

4 comments:

  1. xpe affe...pahala tu. hahaha. ingat kita skrg dlm proses mengumpul pahala tau. kahkahakhaa

    ReplyDelete
  2. sbb pikirkan pahala jugak sy masih setia urut sehingga kini. tapi tak kecik2 juga lengan sy ni. wakaka

    ReplyDelete
  3. telan bwg putih byk2...cpt la angin tu kuar..jgn kunyah...telan ok..

    ReplyDelete
  4. @nurwana: alamak...nak kena telan ke? aduh...seram nye

    ReplyDelete