Thursday, January 19, 2012

Chocolate Fudge Brownies



sepanjang hidup.....aku adalah orang paling tak suke buat resipi yang kena double-boiled. bagi aku leceh! tapi.....akhirnya aku akur bila terjumpa resipi dari blog akak ni. tempting je tgk...setakat tgk mmg meleleh je air liur kau ni. ntah apesal aku rasa nak cuba buat kekdah ni. seriesly senang....hanya perlu tertib dan fokes. sebab kalau ade je double boiled mmg aku suh adik aku buat yg boiled tu. lain2 aku sanggup...double2 mcm lemah je aku dengar. kali ni.......DIY! syokkkkk nye hehehe





si Mok ni skg pantang...asal nampak orang mengunyah je..mula laaa kau tnganga2 kan. adoiii sian nye anak buah aku ni. sabar ye nak...lagi 5 bulan kang kau kunyah laa apa kau nak ye. time ni pn jam nak dekat pukul doblas. dia ni bijik mata cerah betul. mmg nak teman cik ngah buat kek eh? skgni kemain testing power suara. nak bcakap je keje. nama pn taik lalat pemanis kau kat situ kan....cik ngah rasa harus laa kau prektis dari skg nak. da besar kang senang mama kau campak je kat mana2....pandai laa bawak diri. esok2 jadi peramah. bagus..



semangat aku tetiba naik je...sebab tu laaa thasil nya brownies ni. geli plak statement mcm ni. actually aku ni kurang minat pada chocolate. lepas aku try resipi ni...rasa dia.....ummmppphhhh. wordlesssss!!! sedap nyah.....kat tga2 dia melted je rasa. tak tipu....mmg sedap. terima kasih pada owner resipi ni. pasni mmg excited nk try brownies lain. tapi cmne nak cut half adunan eh? i mean...x jadi pape ke kalau cut adunan jadi half? errkkkk.....







selamat mencuba! 



Affe Hussin
Affe Hussin

Affe Effie Afie. Mom of two special adorable kids. This is my personal journey on raising my kids. Follow me if u like my writing. TQ

No comments:

Post a Comment