Thursday, October 27, 2011

Fruit Pastry Cake...let the pain go away









tekanan yg diterima ditempat keje harus dikeluarkan dari kepala otak dengan cara yg betul agar ia tidak berketul di dalam hati. amacam mak nye stating? mantaps x.....muhahahaha aku geram tgk stroberi n kiwi lebih aritu masa wat pavlova. jadi kalau dibiar akan busuk. mahal nok....sayang. 

aku kan ske jalan2 tgk blog orang and ofkoz i baked this cake by referring to this akak Rima punye blog. admire semua kek and her recipes!










kek ni best dan tak bape manis. cuma aku rasa kiwi ni mcm xsesuai buh skali ngn stoberi. alaaaa belasah jelaaa. yang penting...puasnye dapat buat kek!!!!!! :-)


bai....







Affe Hussin
Affe Hussin

Affe Effie Afie. Mom of two special adorable kids. This is my personal journey on raising my kids. Follow me if u like my writing. TQ

3 comments:

  1. sedap wehhhh..wat la lg. nak rase!

    ReplyDelete
  2. aritu bawak..tapi kek tak sampai ke sana. maaf... :-p
    nmpk je kot cm sedap. hehe

    ReplyDelete