Friday, September 30, 2011

Pantang.....







pembelian yang bole laa bhemah...aku terdesak. murah je pun...rm20. hahahahaha aku jarang nak soping2 ni..desperate baru geletis pegi cari. selama ni kasut aku pakai sampai nazak. penah aku catwalk depan opis atas jalan tar. badan plak tak bape nak kim kadarshian kan...tapak dia bole tcabut melekat kat tar jalan tu. berat dol smp bole tbenam tumit tu. seb baik teda sepa prasan. aku pun kaver baik punye tejingkit2 ala2 iklan mentos. haaaa sian kan...


da nampak tulis rm20...ade plak size. aku tak toleh2...test 2-3x kat kedai..zassss sapu terus! maklumlaaa badan model mcm aku payah nok nak cari kasut idaman...kasut lain ade byk size tapi harga nk beli berjam2 pikir. ade laa skali dua aku beli hush puppies and clark. kasut dia mmg superb selesa. yang aku beli ni pun selesa. tapak dia tak laaa tinggi keding..learn from lesson!


bai



Affe Hussin
Affe Hussin

Affe Effie Afie. Mom of two special adorable kids. This is my personal journey on raising my kids. Follow me if u like my writing. TQ

No comments:

Post a Comment