Friday, September 30, 2011

Daging masak merah dan pasangan nya kailan goreng ikan masin



Entri ikhlas dari seorang pempuan desa (bak kate kak senduk) yang baru tahu mcm mana nak bikin daging masak merah. paling sedey bila dapat tau resipi dia pakai pewarna merah. selama ni mak igt kaler dia mmg natural akan jadi merah keliling daging tu. celah mana natural aku pn xtau. oh man....apesal laaa selenge sgt aku ni. resipi nya mak tiru sini







kapel untuk lauk ni kailan goreng ikan masin. yang ni pun mak tiru resipi dia kat sini



pasni nk try buat daging dendeng...semoga jadi


Sekian




Affe Hussin
Affe Hussin

Affe Effie Afie. Mom of two special adorable kids. This is my personal journey on raising my kids. Follow me if u like my writing. TQ

3 comments:

  1. erk? letak kaler? natural ngan cili kot :)

    ReplyDelete
  2. @selera4u: yeh????? tulaaa da nama xpandai masak. mekacih bagitau *tutup muka malu....

    ReplyDelete
  3. ahahah... kene tukar intonation la. komen kt atas tu, berbentuk soalan. sbb saya pun x tahu.

    *bukak balik muka, bukak balik :)

    ReplyDelete