Wednesday, July 06, 2011

Terapi diri......tenang...tenang

Malam tadi aku cuba tenangkan diri setelah merasa tekanan di opis...pula tepaksa melihat wajah bigbos dan peel nye. aarghhh tak sanggup lagi nak igt. aku buat jelaa keje tu sampai mana aku mampu. yang lebihnya...takdir. bak kate sorang kawan aku. hahahaha


aku off lappy and terus g kitchen. kuarkan mixer..... dan ayuh mulakan sesi terapi percuma dari umah!





aku wat chocolate chip cookies je nyah. tak gempak pun. janji aku bahagia. hehehee resipi aku amik kat sini



tak cukup ngan tu. kua g kedai mamak...oder megi goreng dan juga nasi goreng telo goyang


tapi kan....cer tgk telo tu...tetiba aku cam gelimat tgk kuning telo dia. masak ke? masa mamak letak atas meja..goyang2 dol kuning dia. aiyoyo...seb baik bukan aku punye. kembang2 jap tekak mak nok...blog ni pun bole laa plak nama telo goyang. ok..geli2 kejap. pesal laaa aku amik nama ni dulu eh? isk...isk...






Affe Hussin
Affe Hussin

Affe Effie Afie. Mom of two special adorable kids. This is my personal journey on raising my kids. Follow me if u like my writing. TQ

No comments:

Post a Comment