Sunday, July 17, 2011

New born Huda & Najwan


congrats to my friend huda & najwan for ur newborn baby. she's soooooo adorable!!! seronoknye tgk baby ni....comel sgt. She's Nur Iman Irdina....nama pun sedap. time ni mama iman kasi tweet gambar kat auntie. pandainye kamu senyum. cair..cair...hehe





wah.....huda u'r a mommy rite now. dan aku...tak tau bile lagi. mmglaa sedih asik tgk baby org je. diri sendiri masih blum dikurniakan rezeki. mmmm i'm not giving up and always be positive. cuma...sometimes people around me tak paham the situation of parents yg blom ade baby lagi. tu yang kdg2 aku rasa down skit. contohlaaa...kat opis ari2 ko kena dga cerita org yang da branak2 ni citer pasal their kids and bebangga dgn kids dia like org lain punye anak tak bagus mcm anak ko...or like org lain didik anak tak bagus tak perfect mcm ko...and mcm org lain mmg langsung tak bole beranak mcm ko. 

org2 mcm ni always terlebih perasan yang dia perfect. paling tak tahan bila dia obviously nak menunjuk yg dia pempuan paling subur kat dunia ni. oh demmm.....dtg dari mana laaa dorang2 ni.  blom lagi termasuk soklan2 mati dia..tetiba landing kat partition and tanya 'haa...mcm mana period bulan ni. agak2 ade x? awk da cek..da tu ..ni..bla...bla....' Adakah ko tuhan? aku pun tak suruh ko kire kitaran period aku dol. oh my....seb baik aku ni patern bukan melenting punye orang. cuba laaa jadi org yg peka dan sensitif sikit. adik-adik sungguh!





last friday...aku and geng pegi uma huda. lawat baby iman. tgk live punye.....da nama pun baby kan. so...tido dan berak jelaaa keje nye. hehehehe weekend ni mmg keje lawat baby. bile tgk baby org..semangat dan doa aku semakin mcanak naik utk ade baby sendiri. ini semua rezeki dari Allah...tak boleh putus harap dan berusaha selagi tedaya. aku juga ingin merasa pregnant and deliver my own baby. 


semoga Allah kuatkan hati aku ni...tebalkan telinga dari mulut2 yang menyakitkan ati aku. azam taun lepas ngn taun ni masih sama..nk baby and loss weight! hehehe takde laaa nak drastic loss...memadai untuk hidup dengan sihat. amin........




Affe Hussin
Affe Hussin

Affe Effie Afie. Mom of two special adorable kids. This is my personal journey on raising my kids. Follow me if u like my writing. TQ

No comments:

Post a Comment