Friday, May 06, 2011

Family Day




Opis aku wat family day Agrotek Resort..hulu langat. best jugak tempat ni...sgt menenangkan and da lama xmain sungai kan. mcm laaa ko turun berendam kan. takat kocak2 air ngn kaki. hehe leh x aku bawak baju spare tp xbawak suar. padadal suar 2 item paling top skali kena ada in case ko teberenang dlm sungai 2 kan. ape ntah dlm kapla otak aku. serabai nau...

sampai je daftar n dpt laa tag sorang satu ikut team color. laki aku biru. dan aku.....kuning. dari sukan sekolah smp da tua ni tetap dok uma kuning. da tau mmg akan kalah. hahahaha

banyak juga acara dorang buat...best laa sbb jarang2 skali laki mak nak join. skali da...dia sgt spoting itu hari. ske..ske..paling best is acara regu titi.



start 2 cm ade harapan nak menang.


skali da...punah..punah..hahaha


time laki aku jatuh ni...aku cm cuak gak sbb nmpk dia tkapai2. sian laa plak...tp da dia ske je nak join. cm nak nanges tgk dia tetelan air sungai. bole? bkn ape...risau laaa. bahaya juga if telalu seronok kan. 

 syok kan bebasahan? heeeee i loveu laaa...pasni kt piknik lagi yeh

tempat ni bole tahan laa best. untuk piknik2 ngn family sgt sesuai....lagi best amik je trus pakej dia. siap makan semua. bilik psalinan smu lengkap laa. xdelaaa nk balik 2 kecah2 sgt kan. really having fun there!! mintak2 pasni opis aku wat family day ke oversea plak. hahahahaha waklu dlm mimpi dapat kot



Affe Hussin
Affe Hussin

Affe Effie Afie. Mom of two special adorable kids. This is my personal journey on raising my kids. Follow me if u like my writing. TQ

No comments:

Post a Comment